wtorek, 1 stycznia 2013

Najlepszego w 2013! Posumowanie aktywności 2012

Na wstępie chciałbym złożyć każdemu opóźnione życzenia noworoczne! Zapewne większość z was jeszcze nie wytrzeźwiało znając polską tradycję, ale małe podsumowanie będzie idealne na poranno-popołudniowego kaca hehe :-) Mamy 1 stycznia 2013 i czas zobaczyć o czym pisałem w 2012 roku.

Rok 2012 bez szału

Niestety w zeszły rok nie można zaliczyć do tych o szalonej aktywności wpisowej. Pojawiły się jeden wpis, lecz dzięki dostępnym mi statystykom, mogę powiedzieć, że cieszył się zainteresowaniem i był przydatny - a o to właśnie mi jako autorowi chodzi.

Wyżej wspomniany post zatytułowałem: Wybieramy parking przy lotnisku we Wrocławiu, w którym to możliwie szczegółowo zawarłem porady czym powinniśmy się kierować podczas wyboru parkingu obok lotniska. Dla leniwych mogę zdradzić, że w recenzji najlepiej wypadły:
Obu parkingom i ludziom, którzy dbają o jakość ich usług, życzę dalszych sukcesów.

Podziękowania dla innych serwisów o parkingach

Mój poradnik wyboru parkingu nigdy nie powstałby, gdyby nie wiele użytecznych publikacji w internecie, które chciałbym przy okazji wyróżnić (podobny zabieg widziałem na podsumowaniu wpisów o parkingach oraz zestawieniu wpisów parkingowych 2012 u Chodzika). Podczas tworzenia wpisu sugerowałem się również oficjalnymi informacjami np: wizytówką Parkingu Żyr.

Wszystkiego DOBREGO w 2013 !

1 komentarz:

Unknown pisze...

Jak dla mnie jedną z najlepszych recenzji jest właśnie http://mariuszznany.blogspot.com/2012/11/lotnisko-wrocaw-parkingi.html

Naprawdę wszystko fajnie zabrane. Jednak mimo, wszystko i tak polecam wszystkim przeczytać wszystkie publikacje - jest tego dużo, ale myślę, że warto być świadomym wyboru :)