niedziela, 10 czerwca 2012

Nowa pizzeria w moim mieście Zgorzelec

Pizzeria w Zgorzelcu coraz bardziej intryguje!

Konkretne blogowanie zaczynam od mojej ulubionej dziedziny, czyli dziedziny kulinarnej :) Do napisania tego posta zainspirowały mnie 2 rzeczy:
Nawet autor bloga o chodzikach zainteresował się tą Pizzeria i napisał o tym w poście: Pizzeria BADI Wrocław i przedstawił troszku więcej źródeł niż ja :) Z tego co wiem źródła są przez niego aktualizowane, także bardzo możliwe, że mój wpis również zostanie tam dodany :)

Pizzeria w Zgorzelcu już niedługo!

Pochodzę z rejonów Zgorzelca, gdzie ma być otwarta kolejna Pizzeria w Zgorzelcu :) Pizzeria ma zostać otwarta w kolejnym kwartale tego roku także kto wie... może już niedługo będę zajadał tam pizzę, z czego na pewno zdam bardzo szczegółową relację! Źródłem tej informacji jest pewna notka, którą znalazłem na stronie Pizzerii ze Strzelina, która jest zaprzyjaźniona z tą siecią : )

Brak komentarzy: